torsdag 19 augusti 2010

Tillbaka till ruta 1

Blåsorna tillbaka, febern på 37,-37,9 i munnen efter att jag tagit alvedon. Ingen dunderfeber men jag var i uselt skick. Kräkningar, värk, ont i munnen där det fanns massor med blåsor igen.

Det är såhär det kan fungera säger personalen som är lika fantastisk som vanligt. Jag träffar flera på avdelningen som har fullgjort sina 36 behandlingar utan att kräkas alls eller må illa alls. Ok det måste gås igenom. Jag blev inlagd igen.

Svettas ymnigt. Jag hör röster som är så tydliga så jag tvangs att svara. Utan att få svar tillbaks såklart. Vingligheten i benen är kvar och har blivit sämre kan inte gå utan käpp. Om jag blundar ramlar jag ikull direkt. Det är omöjligt att veta om det är behanlingen, medicinerna eller kvardröjande problem efter stroken.

Man höjde upp mina morfinplåster snappt och exprimenterar nu med att sänka tillbaka till 75 mikrogr.

Min underbara familj kommer och hälsar på men jag orkar inte vara med dom någon längre tid utan jag ligger för det mesta. Nu har jag svårt att sova även efter jag hade fått insomningstablett

Fy fan rent ut sagt vad jag mår dåligt. Enligt läkarna skall jag ha 5 välling via sonden men har aldrig kommit upp i fler än 3 och ibl bara 2 om dagen.

Inga kommentarer: