torsdag 19 augusti 2010

Hemgång!!!

Allt verkar ok min fru hämtar mej på strålningen på eftermiddagen. Vi har fått med 2 fulla bärkassar med sprutor, välling, näringsdrycker etc etc. Även repeterat vad som skall göras. Solen skiner och jag mår prima!

Hemma började jag med en gång att göra ett schema på vad skulle skulle göras och när. Kolla här bara:

Morgon
1 Nexium istället för omoprazol som inte går att krossa
1 Diovan
1 Seloken (istf logimax)
10 droppar Cilaxoral
3 Salazopyrin
1 Metformin
1 Trombyl
2 Betolvex
2 Betapred
1 supp Alvedon
1 Sertralin
8 Betapred (bara ti, ons)
1 Orduran (bara ti, ons)
1 supp Pimprelon (bara ti, ons)

kl 12
1 supp Alvedom

kl 14
1 supp Pimprelon (bara tis, ons)

kl 16
1 supp Pimprelon (bara ti, ons)

kl 20
1 Simvastatin
2 Salazopyrin
1 Metformin
1 supp Pimprelon (bara ti,ons)
1 supp Alvedon
8 Betapred (bara ti, ons)
1 Seloken

Utöver detta:
Matrifen depotplåster 100 mikrogram
Oxynorm 5mg vid behov
max 6 supp Primprelon vid behov (utom ti, ons)

Jag fick börja meka med medicinerna direkt och kopplade in en välling började känna mej konstig. Trött såklart!

Efter att jag hade krossat och fått i mej det mesta av medicinerna via sonen såg köket ut som ett ett slagfält och jag svettades enormt. Efter någon timme fick jag order av hustrun att ta tempen. 38,5 shit!

Vi ringde avdelningen och dom sa åt mig att komma in igen. Ingen övernattning hemma alltså jag kom till avdelingen kl 1 på natter eller något sånt.

Inga kommentarer: